16 Kasım 2013 Cumartesi

Bana "Mom Jeans" Alsana Bişiy Deneyeceğim

Bu postu gardrop klasiklerinden yazıyorum. Yani dolabınızda bulunması gereken, zor zamanlarımızın kurtarıcısı, gözümüzün nuru, biriciğimiz Mom Jeans! Öyle ki birazdan görsellerini koyacağım jean über rahat, benim en sevdiğim şekilde yüksek belli, her vücut tipine de bir güzel olan kalıbı var. 
 Bu jeanleri ben de hatırlıyorum '90larda çok modaydı. Hatta annemde de vardı oradan anımsıyorum. İlk çıkışı Amerikada olmuş tabiki. Annemin dediğine göre, eskiden Türkiyede denim olmazken, yurt dışından getirtiliyormuş ve tek taş değeri görüyormuş. Nereeeden nereye..


Aslında oldukça çirkin bir modeli var ama günümüzde baya stylish duruyor ve istikrarla diyorum ki kurtarıcı parça! Giyeceğin birşey yoksa altına çek çık. Neyse 2003 senesinde Saturday Night Live feyyk bir marka oluşturmuşlar Mom Jeans diye. Tabi bu baya etiketliyor anneleri. Çünkü markanın sloganı "Anneler gününde annene parfüm alma. Annene "ben artık bir kadın değilim, bir anneyim!" dedirtecek birşey ver". Anneler kızmayın bana zaten onlar da ciddi değiller. Hatta biraz gülmek için tıktık 


Ben zaten olayın anneliğinde değil moda kısmındayım. Orayı hızlıca geçersek eğer, dönelim 90lara. Ayyy benim çocukluğum resmen. Arada da Full House dizisini izlerdim. Oradan da bu gırtlağa kadar çekilen jeanleri hatırlıyorum. Devasa kemerler de cabası. Onları fazla sevdiğim söylenemez şu yukarıdaki siyah kemer de dahil olmak üzere.


Eskiden annelerimizin giydiği çoğu kıyafete "ıyy öyk bu ne be" gibi ve benzeri tabirleri kullanıp, günümüzde onları giymemiz gerçekten takdire şayan. Vatkalar da buna dahil! Konumuz vatka değil, ben hala sevmiyorum o ayrı. Zaten kafam küçük, iyice gömülüyor içine kaplumbağa gibi kalıyorum. 

Her vücut için uygun olayı kesinlikle doğru. Fakat armut vücutlar beline kemer takmazlarsa daha iyi olur, yoksa belin inceliğini vurgulamak güzel de bir de o basenler çıkıyor. Yapmayın kızlar çıkarmayın basenleri. 


Düşük belden sıkılanlar için de süper rahatlık ya. Önceki postlarımda da bahsetmiştim, düşük bel giymekten yanlarımda çukur oluştu! Yan demişken, yanı olanların da yanlarını kapar bu meret. Pantolonun daha dar modelleri de var fakat esas hafif bol olanları tercih edin derim. Zayıf bacaklılar hepsini giyin tabi! Bize soran yok sağlığın sıhatin nasıl, bacağının kalınlık durumu nasıl!? Burdaki pizzalardan kilo aldım da duruldum. Bayadır yemiyorum. 

Benim en beğendiğim altına topuklu veya düz bir bootie, üstüne t-shirt veya büstiyer, üzerine de uzun retro bir hırka bir de şapka taktınız mı leziz olur. Kız seni yerler yerlerrr. 


Genelde paçalar kıvrılıyor fakat siz isterseniz kıvırmadan direk gidip kısalttırıpta giyebilirsiniz. Bana mı soracaksınız yani yok artık. İşte şu Dr. Martenslerle de çok cool oluyor. Ben nasıl almamışım bu pantolonu ya bu kadar yazıyorum da bende de yok yani. Buranın altını üstüne getirip bulacağım ama o ayrı. Sonra da popo kısmı diz kısmı aşınana kadar giyerim artık. Forma!


Bu kız topun üstünde kendini ordan oraya savurmadan, kafayı yakmadan iyi kızdı işte, diyorum ben! Bakınız tarzıyla, saçıyla, başıyla beraber mom jeansini de ne kadar güzel kombinlemiş. Şimdi anca çık ödül törenlerinde cigara iç miley, üstünde de kukunu belli eden saçma bir body ile. Ay bak tansiyonumu düşürüyor bu kız! Ben bir doz Rihanna-What Now alayım kendime gelirim. Miley'nin sol taraftaki kombini gibi kolsuz gömlekte tercih edebilirsiniz kızlar, güzel bir asi görüntü veriyor. Özellikle benim gibi anarşik ruhunuz varsa oh ne güzel. 

Bu jeanin bir güzelliği daha, benim gibi neredeyse bacak boyunuz yoksa, bacağınız lütfedip çıkmışsa,  göz hilesiyle uzun tutar. Kendimi bazen pazarlamacı gibi hissediyorum. Sanki siz gidip alırsanız bana komişşyon verecekler. O günler de gelir elbet baksana ruhumda var.


Diğer mon jeansi tercih eden zeeengin kesimimiz. Yani, ünlü demek istedim. En sağdaki ispanyol paçayı ve onun yanındakini hiç beğenmesem de hani çeşit olsun, görün, siz yapmayın. Dediğimi yap, yaptığımı yapma evladım. 


Bir önemli noktaya parmak bandıracak olursak, bu jeanleri genelde Topshop mağazasında bulabilirsiniz. O da olmadı Asos... O da olmazsa River Island veya American Appereal'dan bakabilirsiniz. Bu son ikisi en düşük ihtimalli olanlar. 




Sondaki iki bacakta başka renk olanı beğenmedim fakat elbet gideri vardır. 
Aldığım ilk gün ona sarılıp uyuyacağım yemin ediyorum. Bir de öpüp koklarım... Yoook artık o kadar da değil öhöm!

Naçizane 3 adette size kombin yaptım. Spor, şık veya casual sevenlere, hepinize hepinize. Hepsini seviyorsanız giyin üst üste kurtulun.



Yalana yalana yaptım bu spor kombini, o kadar çocuğum gibi o kadar bana yakın geldi. Canım gibi ya.. 


E bu da çocuğum gibi napıcaz? Kesin bende olmadığı için böyle geliyordur. Hasetimden o... -_- Buyrunuz casual stil. Akşam sevdiceğinizle çıkarken de yemeğe olsun, bir iki birşeyler içmeye olsun giyebilirsiniz. Ya da Esra Erol'dan birini bulup çay içmeye giderken falan....


Seni anan benim için yapmış! Pardon krolaştım yine. Beni tanımayanlar da salon kadını çizgimden şaşmıyorum sanır. Bu şık kombini de bir partiye veya daha çok bir kokteyle giderken giyebilirsiniz. Partiye bu palto uymaz sanıyorum gerçi yine konseptine göre değişir fakat güzel bir deri de giyebilirsiniz. 

Siz bu yazıyı okurken ben çok uzaklarda Topshop'a doğru yola çıkmış olacağım... Şaka şaka bu saatte nereye çıkıyorum, zaten Napoli'de Topshop yok.. Tamam yarama tuz basmayın;(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Style Baby