22 Kasım 2013 Cuma

In "Ricki Hall" We Trust!

Bu adamın fotoğraflarına bakıp iç geçire geçire ciğerim şişti... Sağlığıma önem verdiğim için hadi dedim daha fazla şişirmeyeyim de şu yakışıklı bebeyi yazayım. Bayanlar ve baylar, sizi ön koltuklara alayım... Baylar yazının sonlarına doğru çıkadabilir ama başlarını bence okuyup bir özümsemeleri lazım.

Siz değişime inanır mısınız bilmiyorum. Bahsettiğim değişim bildiğin evrim geçirme, başka bir hale bürünme! Ben inanıyorum, özellikle Ricki Hall'dan sonra daha çok inanıyorum. 
Kendisi ingiliz model ve oyuncu.. (OH MY GOD HE'S BRITISHHH sesleriyle postuma başlıyorum) 


Ne kadar zaman öncesi olduğunu tam bilmiyorum. Bu fotoğrafa aldanıp çıkayım demeyin, burada gerçekten bir kübalı eroin kaçakçısını andırmış ama valla öyle biri değill :( 


Arkadaşlar ben koptum siz yazın benim yerime... 
Bu yazıyı en çok yazmak istememin sebebi, bir insanın tarzı ile ne kadar başka birine bürüneceği. Davranışlar da önemli tabiki lakin yerine gidip göremedim henüz tanışmadım. Zaten o da Burcu nerede acaba diyordu! Kendisinin davranışları tahminimce tam bir "whatssap meeyy youu fokinn bastaaard" 


Şimdiki erkeklerimizin, Türkiyede de çok arttı bu, sakal uzatma sevdası... Ah o sevda... Uzatın uzatın kötü birşey demeyecektim. Bir sakalla kurtarıyorsunuz, bak adam nasıl değişmiş! İlk haliyle yolda yanımdan geçse dönüp bakmam, bu haliyle yanımdan geçse BİRDAHA GEEEÇ diye bağırırım. 
Yanlız bu sakal uzatma işinin de ince bir çizgisi yok değil tabi, yüzü güzel olan erkeklerimiz de yok değil, o yüzden sakallarla kapamayın güzelim yüzü yazıktır. Tabi Ricki Hall biraz artık Noel Baba tadında olmuş sakalları ama önemli değil, tarzını öyle bir oturtmuş ki, ayağına deyse sakalları gıkımı çıkarmam. 
Öyle ki eğer çok sakal uzatmak istiyorsanız bunu adabıyla yapın. Bu yazımı ciddiye alan kızlar da uzatsa ne gülerim.  Neyse adabıyladan kastım, giyim tarzınızı da ona göre oturtursanız çok leziz olur.


Okuduğum bir röportajında, stili için özellikle düşünmediğini söylüyor. Yani bir skinny jeans, Dr. Martens! ve beyaz t-shirt onun için yeterli. Fakat ben size demeyeceğim ki siz de düşünmeyin, evet düşünmeyin ama kendi stilinizi oluşturana kadar bence herşeyi denemelisiniz, ve stilden kastım sadece kıyafette değil, saç, sakal, aksesuarlar, renkler gibi gibi.. 




Modelimiz 25 yaşında bu arada. Sakallarla olmuş mu sana 35... Gerçi benim bir şikayetim yok, kesme yeter! Bu görseller de son reklam çekimlerinden. Çok cool parçalar ve güzel kombinler olmuş. Hani ilham diyorum, tarz diyorummm.

Kendisinin ölçülerini merak edenleriniz varsa ki ben merak etmiştim şahsen Nevs Model Agency de. Bir de komple ordaki erkeklere bakarsanız bu geceyi çıkaramazsınız ben size uyarımı yapayım hani. 


Ricki Hall'un tarzını tamamlayan bir de güzelim mi güzel random dövmeleri.. Benim böyle olmam hiç uzak ihtimal değil ya. 100 küsür dövmesi olduğundan bahsetmiş ve hiç saymamış haliyle.. Zaten 10. dövmeden sonra zihni sinire döner o, uyumak için koyun saymak gibi olur. Hepsinin öyle özel anlamları yokmuş, kendisine güzel gelen dövmeleri yaptırıyormuş. Dövmelerini yapan kişi de Zibi Dombek

Karizma olayı öyle birşeydir ki, burada da çok gördüm, adam yakışıklı kelimesinin yanından geçmiyor fakat öyle bir tarzı var ki kolundan tutup hadi evleniyoruz diyesim geliyor! Sonrasında da evlenmem o ayrı.. Beraber yaşamaya olumlu bakıyorum. Yani anlayacağınız biraz iç dünyanızdan, zevklerinizden yola çıkarak, yenilikleri keşfederek ve bakış açınızı geniş tutarak stil sahibi bence olunur. Bir de ağzınız laf yapıyorsa, uyumlu ve akıllı insansanız, yemişim yakışıklılığı ve güzelliği! Aynı şey bizim için de geçerli tabiki.


Hmmm şey sizi 1 dakikalık saygı duruşuna davet ediyorum, arkasından ekrana yapışabilirsiniz... Bir cuma akşamı, işin, okulun yorgunluğu üstüne, ne koyucaktım buraya bebek veya sevimli kedi videosu mu. Bu yorgunluk üstüne hak ettik bunu kızlarcım. Göğsümdeki çiçekle senin geyiği birleştirsek Ricki? 

Ben hayallerime dalarken, eğer görsellere doyamadım diyorsanız Ricki Hall'un instagram hesabı huzurlarınızda. 

3 yorum:

  1. tiksindirik mutant

    YanıtlaSil
  2. Aslına bakarsan bu bir akım.
    Son 8 ayda takip ettiğim fotoğrafçıların model cekimlerinde ki seçimi o kadar dikkatimi çekti ki; hemen hemen 10 sanatçıdan 4 ünde görüyorum diye bilirim.
    Aklıma gelen ilk şey, aynı kuyruk bırakma modasında olduğu gibi, 2 senede avrupaya yayılır, 3-4 seneye Türkiye'ye gelir. ondan 3 sene sonra da önce eleştirip kınayan tüm kırmançolara geçer. Bu yazına 7 sene sonra bakarken aklına sadece abeci tipi gelecek=p İzmir tabiriyle. (bu arada İzmir de yasamiyorum). Bizim ülkede sakal moda oldu çünkü muhteşem yüzyıl diye bir gerçeklik var. Yalnız onunla bunun arasında cok fark var. Bu sakala dikkat edersen kare uzuyor aşağı doğru. Bizim ulkemizde oval bırakılır...
    Yanlar katlı, belirli bir yere kadar çene kemiğinden baslayarak önce alt kısım 4 ay kadar uzatılıp sonra yanlara makasla şekil verilmesi gerekiyor ki, buna dayanacak Türk Erkeği Sabrı var mı bilmiyorum diyordum...
    (ama bunları neden mi anlatiyorum?
    yazini görünce çok şaşırdım benim gibi birinin daha var mı acaba diye düşünürken karşıma çıkan bu yazı ya kayıtsız kalkmadım)
    ki -kaldığım yerden devam- 6. ayına girdi sakallarım=) eblek eblek gezip , daha bugün ilkkez makinesiz düzeltilmeye başlandı ki burası işin başlangıcıymış. 6 ay önce bunu bilseydim, bırakmak yerine direk bu adamla iletisime geçirdim=) ama çok iyi yaa. aynaya bakmak gercekten zevkli hale geliyor... Flickr da Anna Morosini diye bir kadın çekiyor bu adamı ve fotoğrafa yaklaşım biçimleri tam bana uyuyor. 5 aya kurgu cekmeye başlamak için 1 sene sakal uzatmak=) gulerler ama geniş açıylada iyi gider bu sakal =))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim çok hoşuma gitti öncelikle :) Türklerde genel olarak önce modaya bok atma sonra kayıtsız gibi görünme çabası en sonda da uygulama kısmı oluyor maalesef bu kızda da erkekte de böyle. Ön yargısız hiçbir şeye yaklaşılmıyor. Bakma bu sakal 1920lerin veya daha öncesinin erkeklerinde de vardı daha doğrusu "beyefendilerinde". Şimdi Muhteşem Yüzyıldan görüp sakal uzatan var mı bilemiyorum ama Ricki Hall'dan görüp sakal uzatanı da tebrik ediyorum! Gerçekten harika bir tarzı var adamın ben de kayıtsız kalamadığım için yazdım. Sakalı dışında dövmelerinin de büyük hayranıyım:))

      Bence sen de sakallarından vaz geçme derim! Kendi tarzına göre şekil verip, stilini oluşturabilirsin.
      Sakallı erkekler birer çiçek, onları koruyalım! :)

      Sil

Style Baby