1 Kasım 2013 Cuma

Çizmeden At Beni, İn Aşşa Tut Beni


Gitmeme 1 gün bile kalmaya, buradan da bir veda busesi yapayım dedim. Buse kim ya? Türkiye'den artık yazıları bitiriyorum ve yarın buranın saati ile 15:00 gibi Napoli'ye ayak basmış oluyorum. Belki daha erken de olabilir şuan tam hesaplayamıyorum. 

En kısa yazım sanırım bu olucak, çünkü söyleyeceğim herşeyi söylediğimi düşünüyorum. Bu arada ben mi bavulu topladım o mu beni belli değil. Tart allah tart 20 kiloyu geçmesin diye matematiğimizi konuşturmadığımız kadar konuşturduk. Biz diyorum çünkü annem sağolsun tetris oynar gibi yerleştirmeme yardımcı oldu. 

Herkesi özleyeceğime emin olabilirsiniz. Kasımda benim için aşk değil hayat başka olacak...


Oradan size daha güzel görsellerle yazı yazacağıma eminim. Japonlar gibi kaldırım taşını bile çekmeyi düşünüyorum. Fotoğrafını çekmediğim metre kare kalmaz. 

Pekala Napoli'de görüşmek üzere! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Style Baby