1 Ekim 2013 Salı

Info'dan Hallice...

 Bilen bilir aslında blog yazma olayına çok bok atmışımdır, çünkü işin aslı moda tasarımdan her mezun olan sanki bir göreviymiş gibi hemen moda blogu açar. Önemli olan içeriğidir, güzel bir işi takdir etmeyi severim fakat genelde hemen "trendler şunlar, bu sezon bu renkler ön planda" gibi klişe başlıkları görünce beni bir kaşıntı tutuyor. Alerjim var bunlara! Tamam anarşik ruhumu bir yana bırakıyorum.. 

 Bir işe ilk başladığında giriş önemlidir, benim de şuanda yapmaya çalıştığım bu aslında. Her zaman okulda kompozisyon yazarken girişlerde takılıp kalmışımdır, A4 kağıdıyla bakışmalar falan, fakat bir başlayınca gerisi güzel geliyor. Ben bu blogu neden açtım, niçin açtım, açtım dedimte açmadım mı kısmına gelince, tabiki modayla ilgili şeyler de yazacağım lakin bunun yanında 2 Kasım'da Napoli'ye gidecek olduğumdan çoğunlukla oraya yönelik birşey olsun istedim. Napoli ile ilgili görsel, nerede ne yenir, nereye gidilir, nasıl yaşanır diye internette arattığımda çok fazla birşey bulamadım, belki benden sonra gidecek olan varsa onlara da güzel bir bilgilendirme olur. Neden gitmeden yazmaya başladığıma gelecek olursak hazırlık sürecini de paylaşmak istedim. 


  Bilmeyenler için Istituto Superiore di Design'da fashion styling masterına gidiyorum. Üniversite yıllarımda en çok istediğim meslek, gerçek anlamda.. O yüzden modayla ilgili aslında tasarımdan çok(onlar da olacak tabi) ama hocalarımdan öğrendiğim, beraber çalıştığım editörümden öğrendiğim:) ve bundan sonra akademide öğreneceğim, "styling aslında nedir" başlığı altında naçizane görseller ve yazılar paylaşacağım. Hoş ölene kadar öğreneceklerimiz asla bitmiyor!

 Ay bu kadar ciddiyeti bünyem almıyor bir süre sonra. Sonuçta dünyayı kurtarmıyoruz değil mi;) Herneyse ileriki zamanlarda zaten yazdıkça konuları göreceksiniz o yüzden buraya kitaplardaki giriş sayfası gibi bir info yapamayacağım, spontane gelişsin daha heyecanlı. Bütün sosyal medyayı da denemişimdir sanıyorum, tumblrda istikrarlı olamadım fakat burada olacağım. 
 Okul müdürleri gibi konuşmamı uzatmıyorum, açılışı tabiki beybim Cara Delevingne ile yapacağım, HELLOOV.

4 yorum:

  1. Blog mu? Ay ben gülerim :)
    İlk yazın hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!
      Gülerek yapmak daha güzel:)

      Sil
  2. Blog olayına bende hala ön yargılıyım birşeyler karalıyor olmama rağmen :)
    Hakkını verirrsin sen süper gidiyor bence,merakla takip edicem seni!

    Aa napolili birşeyler olacak farketmiştim ama detayını burda gördüm!
    ah çok sevindim senin adına burcu

    eminim çok seviceksin,bende italyaya tekrar dönmenin yollarını arıyorum :))
    belki buluşuruz oralarda boool şans sana fıstıkım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim kuzum böyle yorumlar alınca çok seviniyorum!
      Ben de senin blogunu çok beğeniyorum ve takipteyim;)

      Seveceğimi düşünüyorum ben de.. Kesinlikle gelmelisin ve gelirsen bir buluşma olmalı;)
      Çook öpüyorum sağol beybicim <3

      Sil

Style Baby