27 Ekim 2013 Pazar

Legen - Wait for It... - Aile Babaları!

Tabiki posta "evli, mutlu, çocuklu" başlığı atmayacaktım deli misiniz. Öncelikle gitme zamanım yaklaştığı için duygusal bir yapıya bürünmüş olabilir ve o duygusal anımda Neil Patrick Harris ve David Burtka çifti gözüme takılmış olabilir. Ve onların inanılmaz ötesi şirin harikulade tatlılıktan ölünülcek sarışın ikizleri... Duygusal oluşumu şuradan vurguladım, çocuklar genelde ilgimi pek çekmez, sevmeyi bile beceremem artık siz düşünün, ama bu iki aile babası ve ikizleri AMAN TANRIM dedirttiler bana. 


Neil Patrick Harris'i herkes zaten How I Met Your Mother dizisinden biliyor. David Burtka da aktör olmasının yanında aynı zamanda çokta iyi bir aşçıymış kendileri. Gastronomiden diploması bile var beyler yavaş olun. Ayrıca HIMYM dizisinde "Scooter" rolünde zaman zaman görüyorduk onu. Hani şu liseden Lilly'ye aşık olan takıntılı çocuk. Daha da hatırlamadıysanız açın izleyin artık. 

Derin nefesler alıp yazmaya çalışıyorum. Bu kadar inanılmaz olamazlar ve resmen gözümdeki örnek çiftler! Aşklarının nasıl başladığına gelecek olursak, 2004 senesinde, NPH bir arkadaşıyla buluşmaya giderken, orada David Burtka ile tanışıyorlar. Ortak arkadaş durumu anlayacağınız. Ah şu ortak arkadaşlar... Ama o zamanlar David Burtka, Lane Janger ile beraber, üstüne bir de iki çocuğu var. Neyse ikilimiz arada yine buluşmuşlar fakat NPH'in OUT dergisindeki röportajında dediğine göre ilk görüşünde çok etkilenmiş James Dean'e benzetmiş. 
Sonrasında David-Lane çifti ayrılınca olmuş mu size David-Neil çifti. 2004'te ilişkileri başlayan çift, beraberliklerini 2007 Emmy ödüllerinde açıklamışlar. Soldaki fotoğraf zamanı yani. Onun da öncesinde 2006 senesinde David Burtka evlenme teklifi etmiş, gizli nişanlanmışlar. 24 Haziran 2011 senesinde de NY'taki gay evlilik yasası onaylanınca ver eliniiii... 

David Burtka aileye çok önem veren biri olduğu için, Neil Patrick Harris'e ilk sorduğu soru çocuk isteyip istemediği olmuş. Bu konuda hemfikir olduklarından şimdi devreye şu iki minnoş giriyor;

 Ayyy dağlara taşlara! Postun başında söyleyecektim bak bu yazıyı okurken, dil ısırma, popo kaşıma, 41 kere maşallah deme ve ekranınıza tükürme işlemlerini yapmadan okumayı bitirirseniz ve nazarınız değerde onlar ayrılırsa iki elim yakanızda a dostlar! Çocuklara da birşey olmasın tabiki. Buralar birazdan aile çay bahçesi olacak. hajhdgajhsg yok yok çok sempatikler.

Taşıyıcı anne yöntemiyle, 12 Ekim 2010 senesinde doğmuş bu tatlışlar. Gideon Scott ve Harper Grace <3 Gideon'ın ismini ressam Gideon Rubin'den, Harper'ın ise çiftimizin en sevdikleri roman olan To Kill a Mockingbird'ün (Bülbülü Öldürmek) yazarı Harper Lee'den almışlar. 

Taşıyıcı annenin yumurtalarının birine NPH'in spermini birine de David Burtka'nın spermini enjekte etmişler. Hangi bebiş hangisininkinin bilmiyorlar ama çokta bu konu üstünde düşünmemişler. 






İkizlerle sürekli dolaşma halindeler. Dünyayı gelin görün çocuklarım şeklinde yani. Sol fotoğrafta tam bir biblolar ya, ya da hap gibi yutucaksın hemen ohh. Tarihe geçsin bu yazım! Burcu bebek sevdi! Sağ fotoğraftaki gözlük uyumlarından içim kamaştı. Böyle stylish bir aile olamaz sanırım. Bu arada Neil Patrick Harris'te David Burtka'da ikizler burcuymuşlar. Hala bir umut var! 

Bu arada erkeklere yönelik yazdığım nasıl giyinilebilir postlarını sallamadıysanız, ben ne uğraşıcam yaee dediyseniz eğer, buradan vurayım sizi, işte böyle de kolaylıkla şık olunabilir. Tek ihtiyacınız güzel bir spor ayakkabı, vücuda uygun kot pantolon, t-shirt ve gömlek. Lakin öyle dümdüz şeyler almayın bir esprisi falan olsun. Hadi bari bunu yapın ya...


Ben galiba Harper'ı kaçırıp onun yerine geçicem. En kötü aradaki farkı anlarlarsa Harper benim kızım olur. Nolcak ki benzemiyor muyuz zaten? 

Fotoğraflara bakarken ağlayasım geliyo iyi değilim ben sanırım..
HIMYM dizisinde über çapkın Barney Stinson rolünde olan Neil Patrick Harris, gerçek hayatta tam tersi bir kişiliğe sahip. Aşık bir adam, ikizlerin sevgi dolu babası, sadık bir eş... Evladiyelik yemin ediyorum. Ve düşününce gerçekten dizideki rolünü takdir ediyorum, çünkü bu kadar zıt karakteri oynayıp bu kadar başarılı oyunculuk çok az olur. 


Gay ilişkiler için bir poster olmak istemiyorlar daha doğrusu ikonik olmak istemiyorlarmış fakat birçok gay insanların yaşamlarına ışık tuttukları da bir gerçek. NPH'in ilk gay olduğunu öğrendiğim zaman bir süre inanamadım ama hiçte garip gelmedi aynı zamanda. Sonra fotoğraflarına baktıkça dedim gerçekten örnek bir aile. Ve dünyanın en şanslı çocukları da onların. Açıkçası böyle iki babam olsun isterdim. Gayleri dışlayanlar için gelsin bu kısım... 


Tamam kendinizden geçebilirsiniz. Ben geçtim çünkü. Dişlerimi sıkıyorum ya yok böyle birşey! Özel günlerde ikizlerine hep o güne özel bir kostüm giydiriyorlar. (St. Patricks day, paskalya...gibi) Yani benim böyle çocuklarım olsa gün mün beklemem hergün giydiririm. Kılıktan kılığa sokarım, şaklaban ederim zavallı çocuğu. Oğlum çok komikler yaa...


Cadılar bayramında konsept belirleyip bütün ailenin ona uygun giyindiği aile; aile gibi aile! Sağ alttaki de son hallerinden. Alice harikalar diyarında kafasında giyinmişler. 


Gideon ikizlerin sakin olanıymış ve çiftin dediklerine göre dünyadaki bakılması en kolay bebekmiş. Geğiriyomuş falan ama sorun değil ne güzel içinde kalacağına dışarı çıksın. Büyüyünce tabi bu huyunu derinlere gömsün. Harper ise huysuz, biraz da şımarık kızlarımızdan. Zaten fotoğraflardan ikisi de kişiliklerini ele veriyorlar. Olsun böyle kızım olsun ben huysuzluğuna da katlanırım.


Hıı işte böyle yat günleri falan var. Ne kıskanıcam ya onların yatı varsa benim de sandalım var. Neyse o da yok.. Bu çocukların psikolojisini düşünemiyorum ben, ağlama lüksleri yok yani nereye ağlıyosun ya. O kadar ağlıyorsan da bırak ben geçerim diyorum yerine. 
Bırakın ben doğurmaya gidiyorum! 


Smurfs 2 filminin galasından.. Anneler, babalar, çocuğunuzu cool giydirmek istiyorsanız Suri muri yalan, Harper'a, Gideon'a bakın. Ben de iyice aile boyu stil danışmanı olucam sanırım. Dedeler, nineler..!! hahahah


Ruh ikizine inanıyorum. Açık konuşucam, iki erkeğin öpüşmesini görüpte ıyy demediğim tek fotoğraf bu oldu. Görsellik, estetik meselesi tabi. Yanlış anlaşılmasına gaylere ıyy demiyorum.  


Al Abidin, sen mutluluğun resmini çizemeden ben fotoğrafını koydum.

1 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir yazı oluş eline sağlık :) ben nph hayranıyım ikizler burcu olduğunu bilmiyordum. bu bilgiler için çok teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil

Style Baby