24 Ekim 2013 Perşembe

"Yolculuk Ne Zaman?" Sorusu Sendin Aşkım

Hoşçakal kelimesinin harfleri bile bana hüzün verirken, insanlar bunu yapmayı nasıl başarıyor. Herhalde baya zorluyorlardır kendilerini. Vedaları da sevmem ayrılıkları hiç sevmem, eskiden bile bir yerden ayrılırken ağlamalar basardı. Yok karamsar bir post yazmayacağım merak etmeyin, yazmakta istemiyorum zaten ama bir an geliyor ki ayrılmak gereken zamanlar oluyor. 

Bavuluma sadece kıyafetlerimi değil buradaki hayal kırıklıklarımı, aşklarımı, mutluluk ve hüzünlerim için ağlamalarımı (gerek böğürerek ağlamalar olsun), heyecanlarımı, değerlerimi, yorgunluklarımı, endişelerimi yani kısacası bana bunların hepsini yaşatan kişileri ve yerleri de yanımda götürüyorum. Kesinlikle Napoli benim için 2. bir hayat olacak, yeni bir nefes olacak fakat bunları yanıma almazsam tecrübelerim boşa gitmiş olur. İnsan hayatta ne yazık ki sıfırdan başlayamıyor. Başladığını sanıyor sadece. 

Bu postu yazarken yaklaşık 9 günüm kaldığını hesapladım. 8 bile olabilir.. Haziran ayıydı sanırım okulumun ne zaman başlayacağını öğrendiğimde (13 Kasımda başlıyor) yuh dedim çüş dedim başlamasaydı daha iyiydi dedim ama gel gör ki o dediğim günler su gibi aktı gitti. Ben ne zaman mezun oldum, ne zaman tatil yaptım nerelere gittim ettim sanki hepsini 1 güne sığdırmış gibi hissediyorum. Yanlış anlaşılmasın günlerin çabuk geçmesini gitmek istememem değil aksine aşırı heyecanlıyım, yeni bir kültürü deli gibi merak ediyorum, sadece hani özlersin ya.. Bu özlemeler olmasa da hiçbirşeyin anlamı kalmaz gerçi... 

Arkadaşlarımın hepsiyle görüşmeye çalışayım diyorum, ne kadar çok görürsem o kadar iyi diyorum fakat hiçbiri yetmiyor hiçbir zaman da yetmeyecek.

 Şimdii şöyle de birşey var; https://www.facebook.com/events/567630013292072/ Bu cumartesi akşamı için... Son kez toplaşalım teletabi olalım sarılalım sıkı sıkı dedim. Ve ciddi anlamda herkese kapılar açık, "benim ne işim var" diye sorgulamaya başlamadan atlayın bir araca ve gelin:) 


Gün gelecekteki gün 2 Kasım. Hoşçakalın diyeceğim sandınız dimi köfteler sizii ama hayır kimsenin yakasından düşmeyeceğim hajhgfjahd Sii yuu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Style Baby