6 Ekim 2013 Pazar

Nefretli Post: Why So Miley Cyrus?

Bu postun görsellerini ararken beynim yanmış olabilir, o yüzden devrik cümlelere hazırlıklı olun... Ay tam da pazar okuması, böyle gıcık bir güne böyle konu yakışabilirdi! Evet konu nefret dolu olduğum insan Miley Cyrus..! "We Can't Stop" parçasına klip çektiğinden beri, yaptığı hareketlerle, kapak olduğu dergideki pozlarıyla ve herkesin gayet iyi bildiği VMA'deki performansından sonra hangi siteye baksam her gün bir yeni haberini gördüm ve kusma noktasına geldim... 

Şimdi derseniz ki "madem öyle sen neden bu konuda yazıyorsun", nefretimin bu şekilde dışa vurumu diyelim. Bu yazıdan sonra eminim ki çok rahatlamış olacağım. Bir insandan ne kadar nefret edilebilir bunu da deneyimlemiş olacağız hep beraber. 


Kızımız 23 Ocak 1992 yılında dünyaya gözlerini açmış açmışta kendini kaybetmiş. Neyse kendisinin gerçek ismi Destiny Hope Cyrus olup, Leticia Tish ve görseldeki country şarkıcı Billy Ray Cyrus'un kızları. Sürüsüne bereket üvey kız kardeşi ve abisi var, hiç merak ettiğinizi sanmıyorum o yüzden o soy ağacına girmeyeceğim. 
2008'de başlayan Disney Channel'daki Hannah Montana dizisi ile kendisi ünlü olma basamaklarında depar atmıştır. Ah atmaz olaydı... Aslında o zamanlarda görülüyor ki gayet muhnis, tatlı, kedi gibi bir insandı kendisi inşallah maşallah. Mütevazi halleri de varmış belli ki.


"Miley" adı da; kendisi sürekli güleryüzlü bir kızcağız olduğu için smile, mile derken Miley adında karar kılmışlar. Allahım yaratıcılık fışkırıyor aileden! 2011'de Hannah Montana'ya resmi olarak son vermişler. Zaten o zamandan beri de albüm çıkarmıyordu. Ta ki...! Oraya daha sonra geleceğim:'( 
Abi bu kız eskiden güzeldi bak SAÇI özellikle! Sağ fotoğraftaki rengi de şekli de benim favorilerim arasında yerini aldı. Gel gör ki kaderin cilveleri oldu, saç saç olmaktan çıktı tövbe estafrullah başka birşey oldu! Neyse o konuya da geleceğim...




Eskiden nasıl tatlış bir insan olduğunu vurgulamak için eski sokak stilini de buraya eklemek istiyorum. Kendisinin salaş bir havası var ve benim de çok hoşuma gitti bu stili. Siyah postallarına da ayrıca taptım yaladım yuttum... Tepene topuzunu yapıp çıkmak senin neyine yetmedi ah Miley vah Miley... Çok renk tercih eden biri değilmiş eskiden, şimdi pavyondan fırlamış gibi geziyor o ayrı... Tam bir country kızıymış ya, 2 dakika düzgün duramadın mal kız! 

Bunun yanında tek yaptığı güzel şey Liam Hemsworth ile nişanlanmaktı, onu da elinden kaçırdı salak! SALAK! Onu bulamayanlar var burda! ("Bu yazı aşırı ünlem içerir" diye uyarı vermem gerekiyordu) Yavrum Liam bu kızın eski tarzında da aynıydı son halinde de çizgisinden hiç şaşmadı... Dedikodulara göre ikisi çiftlerin gittiği terapilere gidiyorlardı en son, hanfendi sinirlerini mi kontrol edemiyormuş ne (ay bokum), o yüzden böyle bir çözüm bulmuşlar lakin bir süre iyi gitse de sonunda patlamış tabi. 



Peki ben ve benim gibi düşünenler bu kızın nesinden bu kadar nefret ettik, nesinden tiksindik? Önem sırasına göre yazacağım, en hafifinden başlıyorum da bana göre hepsi ağır... 

Anlamlandıramadığım moda anlayışı:


AY ANNECİİM KÖR OLDUUUUM!!! Neden bir insan kendini böyle bozabilir ya. Eski halindeykenki sahne fotoğraflarını koymadım fakat yine aynı sadelikte gidiyordu. Tamam marjinal sensin de, masayı çevirip ters otursan bu kadar göze batmazdın ya. 
Bikere o Adidas terlikler zaten iğrenç geliyor bana, anca Snoop Dogg'da görünce "hee bu adama olur" demiştim daha da kimse için demem, "stil" kelimesinin yanından bile geçemez. 
Sağ taraftaki görseldeki pembe Tom Ford kürk özünde güzel bir parça fakat Miley giyince kafa içinde kaybolmuş. Hayır kendisini aynada nasıl görüyor bilmiyorum ama bu kürkü taşıyacak tip olmadığı kesin. Ah bileğindeki "Chanel" bileklikten bahsetmek istemiyorum.. Varoş musun kızım sen?! Zaten direk aklıma şu fotoğraf geliyor ki varoşluğun dibi;

Yemin ediyorum yazarken düşüp bayılacağım... Bana birşey olmadan bu yazıyı tamamlarsam herkese benden çay! o.O


Ya şu görsellerle ilgili yazamayacağım birşey, yani herşey çok ortada değil mi sizce de? Bir insan nasıl çirkinleşmek için elinden geleni yapar? Sol taraftaki VMA performansı sonunda çekilmiş bir fotoğraf, gelsin benim Body Types  yazımı okusun sonra tekrar giyinsin. Yani zayıflıktan zafiyet geçirecek, karının kıvrımlarla uzaktan yakından alakası yok, hala o şortu giyebiliyor. Popo kısmından bakıldığında da çok çirkin bir görüntü vardı fakat koymak istemedim, gönlüm el vermedi beybiler. 

'Saç'malamak bu olsa gerek: 

Hoho nasıl da kelime oyunu yaptım, ama saçmalamayla ilgili o iğrenç espriyi yapmadım takdir edersiniz ki. Neyse, o sırma saçların varken, o KEPÇE kulaklarını kapatırken, gidip de neden kestirirsin ki canım benim!!! Ay sinirden masayı kemireceğim şimdi! Patates oldu çıktı bu ya! Bir de saçma şekillere sokuyor ya, hiç mi düşünmüyor bizim göz zevkimizi!! 



Seni beslemee seni Lamia çakması seni! Gerçekten kim verdi bu aklı ona çıksın babalar gibi konuşsun bence. Açıklamasını da yapsın çünkü en çok merak ettiğim durumlardan biri. Bence kepçe olduğunun farkında değil, etrafındakiler de anlaşma yapmış "aman söylemeyin şimdi ağzımızın tadı kaçmasın" diye. Yakın zamanda saçlarının uzaması dileğiyle canısı.

'Twerk' yapamaması:

Sağır sultan bile duydu ve biliyor ki Rihanna'yı köpekler gibi kıskanma durumun var. "Pour It Up" klibini de izlediysen zaten olmayan saçın da gitmiştir. İzlemeyenler varsa Rihanna-Pour It Up 
Bir de bu cılız haliyle kalkmış "We Can't Stop" şarkısının klibinde twerk yapmaya çalışıyor. Hayır o iş popoya bakar canım benim, sen neyine güveniyorsun? Ne demek istediğimi anlamanız için klibi izlemiş olmanız yeterli zaten. Twerk işini zencilere bırakın ya.


Gereksiz seksüel hareketleri:


O "Bangerz" albümünü çıkarmayacaktın. Yazının başında bahsettiğim albüm buydu. Miley Cyrus tarzını değiştirmekle beraber karakterini de değiştirmiş olacak ki çıplaklıkla, yaptığı teşhirci hareketlerle dikkat çekmeye çalışıyor. Tamam reklamın iyisi kötüsü olmaz, hatta en temel örnekte bu yazıyı yazmam fakat bu kadar da olamaz ya. Yakışmasa bile sırf saçını ve giyimini değiştirse ama eskisi gibi takılsa "cool kız" deyip geçerdim belki de. Ama gerekse performanslarında gerekse verdiği pozlarla sınırı zorladı da deldi geçti.


Don't say Beetle Juice three times... Sonunda gördük ne çıktığını.. Buna da anlam veren, vay efendim ben bu performansı çok beğendim diyen varsa gelsin ıslak odunum hazır bekliyor. 





Bunla beraber Terry Richardson(kendisi beğendiğim bir fotoğrafçıdır) Miley Cyrus'u çok sevmiş olacak ki son "Wrecking Ball" klibini çekti, öncesinde de portfolyosuna ve Harper's Bazaar dergisine de fotoğraflarını o çekti. Fakat bana klip dahil, kendisine çektiği fotoğraflar o kadar gereksiz geldi ki hiçbir estetik değerleri yok çünkü. Terry Richardson Nü stilde fotoğraflar çeken, bana biraz Helmut Newton'ı anımsatan biridir, çokta eğlenceli ve seksi bir arşivi vardır lakin onun modeli Miley Cyrus olmamalıydı. Nefretimden mi böyle düşünüyorum bilmiyorum kararı siz verin ama biraz estetik bakış açım varsa, bunlar olmamış diyorum. Kaldı ki "Wrecking Ball" klibi de baya dalga konusu oldu. 

Miley'nin bu hareketleri sırf beni irite etmemiş olacakki Sinead O'Connor Miley Cyrus'a açık mektup yazmış. Bence okuyun derim fakat üşenirim diyenler için özetlemek gerekirse "müzik sektörünün hakkını ver, bedenini kullanarak biyerlere gelmeye çalışma, sadece işin yap" demiş. Ben mektubu okudum baya başarılı buldum. Sizin için de buyrun: http://www.buzzfeed.com/ailbhemalone/sinead-oconnor-writes-a-concerned-open-letter-to-miley-cyrus

O dilini bir indir aşağıya!: 

Bu son ve beni en çok tiksindiren konu gerçekten! Buzfeed'de de bununla ilgili dalga geçmişler. http://www.buzzfeed.com/lyapalater/miley-cyrus-will-help-you-find-the-human-tongue Abi karının dili içeri girmiyor resmen. Adeta bir Venom! Bir de mübarek uzun dili. Ay içim şişti yazarken, bir de bunu görsel bakarken düşünün... 

 
Doğru konuşmak gerekirse de kendisini ilk ve son kez büyük ihtimalle beğendiğim fotoğraf Harper's Bazaar kapağındaki saç ve makyajı olacak. Kendisini patateslikten kurtarmışlar. Saç tasarımcısını buradan öpüyorum. Moda editörünü de aynı şekilde.


Yazıya son verirken beni çok güldüren, canım ülkemin tatlış sanatçısı Gülşen'e değinmeden geçemeyeceğim. Hhahahdhgdhag beni en çok eğlendiren o oldu. Ne alaka derseniz, gün geçmiyor ki yabancı birilerinin işini çakmayalım. Gülşen de Miley'nin Wrecking Ball klibini çakmıştaaa ne çakmış... Kızım senin neyine yaa hhahahah ama prodüksiyon sağlam olacak ki kendisi 'Disco Ball'un üstünde oradaaan oraya savruluyor. Stilini de hafiften örnek almış diyeceğim de Miley de klipte don-atlet-postal takılıyordu garibim. 
Gülşen-Irgalamaz Beni






















Epey uzattım farkındayım fakat bu yazıyı yazdım ayyy bi tüy gibi hafifledim, nefretimi kustum. Daha çooook uzun süre Miley Cyrus'u göreceğiz biliyorum ama olsun, en azından kimlerin sevip sevmediğini bu yazıdan anlamış olacağım. Benim aksim düşünen varsa yazsınlar. Mantıklı açıklamalarla olsun recaa ediciğiimm. Sizin de nefret ettikleriniz varsa acımadan söyleyin onlara da giydirmeli post yazarım! :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Style Baby